Έπαιξαν βόλεϊ για καλό σκοπό
Πραγματοποιήθηκε το Σαββατοκύριακο το 2ο Παμμαγνησιώτικο τουρνουά βόλεϊ γυναικών, με τη συμμετοχή όλων των σωματείων του νομού μας (ΑΟ Σκοπέλου, ΓΣ Αλμυρού, ΑΣ Ολυμπιακός Βόλου, ΓΣΒ Νίκη, ΓΣ Βόλου, ΑΣ Αργώ) το οποίο εκτός από την προετοιμασία των ομάδων, είχε…
- Published in Βόλεϊ
- Last modified on Monday, 30 November -0001 01:34
