Ο Αντώνης Χιώτης και πάλι πρόεδρος στον Γ.Σ. Βόλου
Η πρώτη συνεδρίαση των μελών του νέου Δ.Σ. του Γ.Σ. Βόλου είναι γεγονός και η συγκρότηση σε σώμα ανέδειξε τον Αντώνη Χιώτη πρόεδρο για ακόμη μια φορά. Αναλυτικά η ενημέρωση του συλλόγου αναφέρει τα εξής:
- Published in Στίβος
- Last modified on Monday, 30 November -0001 01:34
