Δύο μετάλλια για τον ΓΣ Αλμυρού
Πραγματοποιήθηκε το Σάββατο 16 Απριλίου στη Λάρισα, στο στάδιο Αλκαζάρ, το διασυλλογικό πρωτάθλημα Παμπαίδων-Παγκορασίδων Ανατολ. Θεσσαλίας στο οποίο, μεταξύ των άλλων, συμμετείχαν οι αθλητές κι αθλήτριες του ΓΣ Αλμυρού. Ο Γιάννης Ακριβός κατέκτησε το χρυσό μετάλλιο στα 3000μ. και η…
- Published in Στίβος
- Last modified on Monday, 30 November -0001 01:34
