Θ. Τζήμας: Η θητεία μου θα είναι διετής!
Να μείνει στη Νίκη τουλάχιστον δύο χρόνια θέλει ο Θανάσης Τζήμας, καθώς, όπως επισήμανε σε συνέντευξη που παραχώρησε στην TRT , οι εκλογές της Ερασιτεχνικής Νίκης, που θα γίνουν φέτος την άνοιξη, δεν πρόκειται να επηρεάσουν τη διετή θητεία του…
- Published in Γ' Εθνική
- Last modified on Monday, 30 November -0001 01:34
