Γαρυφαλλόπουλος: «Είμαστε σκασμένοι και άδειοι ψυχολογικά»
Ότι η αποβολή του ήταν άδικη και πως είναι σκασμένος με την αποβολή του και το αποτέλεσμα, τόνισε στο magnesiasports μετά το τέλος του αγώνα με την Αμβρακία στην Άρτα ο επιθετικός της Νίκης, Τόλης Γαρυφαλλόπουλος. Αναλυτικά η δήλωσή του:…
- Published in Γ' Εθνική
- Last modified on Monday, 03 April 2017 03:07
