Οριστικά χωρίς εισιτήρια στους Νικιώτες το ντέρμπι
Πραγματοποιήθηκε η σύσκεψη για τα μέτρα ασφαλείας του βολιώτικου ντέρμπι ανάμεσα στον Ολυμπιακό Β. και τη Νίκη Β. την Κυριακή 23/4 στο Πανθεσσαλικό. Οι διοικήσεις των δύο ομάδων έδωσαν το παρών, με επικεφαλής τους κ.κ. Μποτσιβάλη και Τζήμα. Όπως αναμενόταν…
- Published in Γ' Εθνική
- Last modified on Tuesday, 18 April 2017 21:28
