Μπράτσος: "Αν ήμουν στην κερκίδα, σίγουρα δε θα μου άρεσε το ματς"
Δυσαρεστημένος, "προστατεύοντας, όμως, τους ποδοσφαιριστές του, παρά τη μέτρια αγωνιστική τους επίδοση, παρουσιάστηκε με δηλώσεις του, αμέσως μετά το τέλος της αναμέτρησης της ομάδας του, κόντρα στον Ρήγα εκτός έδρας, ο τεχνικός του Ολυμπιακού Βόλου, Κώστας Μπράτσος.
- Published in Γ' Εθνική
- Last modified on Sunday, 14 May 2017 22:27
