Χωρίς νικητή το ντέρμπι παραμονής
Χωρίς νικητή (1-1) ολοκληρώθηκε το… ντέρμπι παραμονής του Λεβαδειακού με τον Εργοτέλη στη Βοιωτία, με τις δύο ομάδες να αλληλοεξουδετερώνονται και να χάνουν πολύτιμο έδαφος στη «μάχη» της παραμονής. Το παιχνίδι άρχισε με τις καλύτερες προϋποθέσεις, μια και στο 7’…
- Published in Superleague
- Last modified on Monday, 30 November -0001 01:34
