Νικλητσιώτης: «Ήμασταν μόνοι μας»
Ο Γιώργος Νικλητσιώτης με ανάρτηση στον προσωπικό του λογαριασμό σε σελίδα κοινωνικής δικτύωσης είπε το δικό του «αντίο» στον κόσμο της Νίκης. Συγκεκριμένα: «Είμαι πολύ χαρούμενος που φόρεσε τον Άγγελο στο στήθος μου. Εύχομαι αυτή η ομάδα να ξαναφτάσει εκεί που…
- Published in Superleague
- Last modified on Monday, 30 November -0001 01:34
