Sold out με Ολυμπιακό!
Ούτε τρεις μέρες δεν χρειάστηκαν για να εξαντληθούν τα εισιτήρια του κυριακάτικου αγώνα του ΠΑΟΚ με τον Ολυμπιακό! Η διοίκηση της «ασπρόμαυρης» ΠΑΕ ενημέρωσε το πρωί της Τετάρτης (4/2) πως τα εισιτήρια για το ντέρμπι της Κυριακής εξαντλήθηκαν σε όλες…
- Published in Superleague
- Last modified on Monday, 30 November -0001 01:34
