Nίκη-γιατρικό για τον ΠΑΟΚ
Μετά από δύο μήνες χωρίς εντός έδρας νίκη, ο ΠΑΟΚ κατόρθωσε να πάρει το τρίποντο απέναντι στον Εργοτέλη χάρη σε γκολ του Δημήτρη Παπαδόπουλου στο 83’. Ο «Δικέφαλος του Βορρά» για άλλη μία φορά ήταν απογοητευτικός και παρά το γεγονός…
- Published in Superleague
- Last modified on Monday, 30 November -0001 01:34
