Η αποστολή του Ολυμπιακού Β. για το ματς χωρίς αύριο με την Α.Ε. Καραϊσκάκης
- Published in Γ' Εθνική
Έχασε στον Βόλο για τελευταία φορά στις 18 Δεκεμβρίου και πρέπει να ξαναχάσει στον Βόλο, αν ο Ολυμπιακός θέλει να μην πει πρόωρο αντίο στη διεκδίκηση της πρώτης θέσης, για την οποία έτσι κι αλλιώς οι ελπίδες έχουν μειωθεί κατά πολύ. Ο λόγος για την Α.Ε. Καραϊσκάκης, που έχει να ηττηθεί από το ματς με τη Νίκη στο Π. Μαγουλάς με 1-0 πριν τα Χριστούγεννα, αφού ακολούθως σημείωσε δέκα συνεχόμενες νίκες στο πρωτάθλημα, που της επέτρεψαν από την 7η θέση να βρεθεί ισόβαθμος του Ολυμπιακού Βόλου στη δεύτερη με 51 βαθμούς. Ωστόσο, το συγκρότημα του Σάκη Παπαβασιλείου επιβάλλεται να βάλει τέλος σ’ αυτό το σερί με μία ήττα πάλι μέσα στον Βόλο.
Μπορεί πολλές φορές τα προηγούμενα ματς του Ολυμπιακού Βόλου να έχουν χαρακτηριστεί οριακά, αλλά αυτό που γίνεται αύριο στο Πανθεσσαλικό είναι αγώνας χωρίς αύριο (16.00 με διαιτητή τον Αγγελάκη από τη Μακεδονία και βοηθούς τους συντοπίτες του Πάτρα κα Αϊναλή).
Οι ερυθρόλευκοι μετά από δύο ισοπαλίες με Απόλλωνα Λάρισας και Μαύρους Αετούς, που τους έφεραν στο μείον τέσσερα από την κορυφή κι ενώ απομένουν επτά αγωνιστικές για το φινάλε, θέλουν … απεγνωσμένα μόνο το τρίποντο.
Μετά και τη σημερινή πρωινή προπόνηση, ο Σάκης Παπαβασιλείου ανακοίνωσε την 21μελη αποστολή, η οποία απαρτίζεται από τους: Κατσούλη, Ζώνα, Dojkic, Ιωαννίδη, Στουρνάρα, Σταύρου, Οικονόμου, Machado, Δωματά, Moukam, Σουάνη, Φλίγκο, Poci, Παλιούρα, Παπαϊωάννου, Ευθυμιάδη, Κέρι , Αναστασίου, Κόκα Δ., Κόκα Α. και Μπουργάνη.