«Δεν είναι ρόλος του κ. Τζήμα να μπλέκεται στην Ερασιτεχνική»
- Published in Γ' Εθνική
Στο Ράδιο Βέρα και την εκπομπή του Γιάννη Αναστασίου μίλησε ο πρόεδρος της Ερασιτεχνικής Νίκης Στέργιος Φάτσης, ο οποίος επισήμανε ότι ο ρόλος του κ. Τζήμα είναι διοικεί την ομάδα ποδοσφαίρου κι όχι να εμπλέκεται σε θέματα της Ερασιτεχνικής, κάτι που προσπαθεί να κάνει, δημιουργώντας αποστάσεις με τον ίδιο, τη στιγμή που μέχρι πρότινος συνεργάζονταν οι δύο πολύ καλά.
Αρχικά ο κ. Φάτσης τόνισε:
Απομαγνητοφώνηση: magnesiasports
«Εμείς σεβόμαστε τα θεσμικά όργανα, όπως είναι η Γενική Συνέλευση, μέσα από την οποία ψηφίστηκε ο κ. Τζήμας, για να “τρέξει” το τμήμα ποδοσφαίρου για τη φετινή χρονιά. Από κει και πέρα έχουμε σίγουρα κάποια προβλήματα και προσπαθούμε με διάφορους τρόπους να λυθούν. Το παλεύουμε. Η ομάδα είναι συμπαγής στο αγωνιστικό κομμάτι και τ’ αποδυτήρια είναι μία οικογένεια. Αυτό είναι το θετικό σε όλη την ιστορία. Τα παιδιά έχουν προβλήματα στην προσωπική τους ζωή σε σχέση με τη μισθοδοσία τους. Σε γενικές γραμμές έχουμε πρόβλημα».
Σε ερώτηση γιατί ο κ. Τζήμας δεν παραιτείται, ο κ. Φάτσης απάντησε: «Αυτό να ρωτήσετε τον ίδιο. Εγώ δεν μπορώ να πω σε κάποιον “παραιτήσου”. Ο καθένας παραιτείται για προσωπικούς λόγους ή για λόγους ευθιξίας ή ευθύνης».
Για το αν υπάρχει ομάδα ανθρώπων που στηρίζει τον κ. Τζήμα: «Μπορεί να υπάρχει κάποια ομάδα ανθρώπων που τον βοηθά και δε θέλουν να εμφανιστούν επώνυμα. Δεν ξέρω. Δεν έχει κάτι ύποπτο αυτό που λέω. Μπορεί να είναι κάποιοι χορηγοί, είτε επώνυμοι είτε όχι ενδεχομένως. Μπορεί να μη θέλουν να εμφανιστούν και να τον βοηθάνε. Υποθετικά μιλάω κι εγώ. Πάντως είπε ο κ. Τζήμας ότι το θέμα της μισθοδοσίας θα λυθεί την άλλη βδομάδα. Και εμείς αυτό περιμένουμε».
Για το αν έχει δικαίωμα να μετάσχει στις εκλογές της Ερασιτεχνικής ο κ. Τζήμας: «Όχι, ούτε ως υποψήφιος ούτε να ψηφίσει. Και τώρα να γραφτεί, θα έχει δυνατότητα να ψηφίσει μετά από ένα χρόνο, γιατί ο πρώτος χρόνος θεωρείται δόκιμος βάσει καταστατικού».
Για το αν η Γ.Σ. θα πει στον κ. Τζήμα να “ξανατρέξει” την ομάδα: «Αν πάρουμε εμείς την πλειοψηφία, η θητεία του κ. Τζήμα τελειώνει στις 8 Ιουλίου, όποτε άρχισε δηλαδή».
Για το αν κρατά πλέον απόσταση από τον Θ. Τζήμα: «Δεν έχω απόσταση. Εκείνος προσπαθεί πλέον να δημιουργήσει μία απόσταση. Μέχρι πρότινος συνεργαζόμασταν πάρα πολύ καλά, αλλά εγώ θεωρώ ότι δεν πρέπει να μπλέκεται σε θέματα Ερασιτεχνικής, γιατί ο ρόλος του είναι να διοικεί την ποδοσφαιρική ομάδα και να διεκδικεί».
Για το αν ο κ. Τζήμας θέλει να ελέγξει την Ερασιτεχνική Νίκη: «Απ’ ό,τι κατάλαβα θέλει να συμμετάσχει στις διαδικασίες της Ερασιτεχνικής. Τουλάχιστον έτσι λέει. Έχουμε κάποιες διαφορές στην αντίληψη και την κουλτούρα».