Παραιτήθηκε ο απλήρωτος γυμναστής της Νίκης
- Published in Γ' Εθνική
Ο Αργύρης Παλάσκας δε μετέχει τις τελευταίες μέρες στις προπονήσεις της Νίκης, αφού παραιτήθηκε λόγω του ότι εξακολουθεί να παραμένει απλήρωτος. Βεβαίως, το ίδιο ισχύει και για τον Στέφανο Ξηροφώτο, ενώ σημαντικές οφειλές υπάρχουν και προς τον Χρήστο Κοντοβά. Δυστυχώς οι υποσχέσεις της διοίκησης δεν υλοποιήθηκαν, αλλά είναι σημαντικό ότι τουλάχιστον οι δύο τελευταίοι παραμένουν στο πόστο τους και βοηθούν την ομάδα.
Σε δήλωσή του στο σάιτ της ομάδας ο Αργύρης Παλάσκας έκανε την παακάτω δήλωση: "Η αγάπη μου για την ομάδα είναι δεδομένη... Όμως, ηθικοί αλλά και οικονομικοί λόγοι, με αναγκάζουν να παραιτηθώ από την θέση του γυμναστή".
Last modified onThursday, 05 January 2017 19:12
Tagged under
