Logo
Print this page

Στ. Διαμαντόπουλος: «Είμαστε σε καλό δρόμο με τη Νίκη»

Παρουσία του κ. Σταύρου Διαμαντόπουλου, έγινε η πρώτη προπόνηση της Νίκης Βόλου για το  2017 στο Π. Μαγουλάς. Όπως τόνισε στο magnesiasports ο πολύπειρος τεχνικός σε σύντομη συνομιλία που είχαμε, θέλει σε πρώτη φάση να αξιολογήσει το υλικό και την ομάδα και σκοπός του είναι να βοηθήσει τη Νίκη για να βρει τον δρόμο της, γιατί, όπως πιστεύει ο ίδιος, την αδικεί η βαθμολογική της θέση , αφού βλέπει πως η ομάδα και καλό ρόστερ διαθέτει και καλή δουλειά γίνεται.

Ο ίδιος μας πληροφόρησε ότι εκτός φυσικά του κ. Τζήμα, έχει μιλήσει με το προπονητικό τημ, που του ανέφεραν ότι περιμένουν να λυθούν κάποια οικονομικά ζητήματα, ενώ έμεινε να μιλήσει με τους αρχηγούς, κάτι που θα γινόταν μετά την προπόνηση.

Ο κ. Διαμαντόπουλος μας ανέφερε επίσης ότι βασική του αρχή είναι, επειδή έχει μία μεγάλη ιστορία στον χώρο, να χτίζει το ποδόσφαιρο μέσα από αλήθειες, πως δε λέει ψέματα σε κανέναν κι ούτε το έχει κάνει ποτέ μέχρι τώρα, όντας κύριος, όπως μας είπε χαρακτηριστικά, με όλες τις ομάδες που συνεργάστηκε και ακόμη πως κοιτάει την υστεροφημία του. Παράλληλα, εκτίμησε πως η παρουσία του θα λειτουργήσει θετικά. Τέλος, σε ερώτηση που του κάναμε πότε η συνεργασία του- από το πόστο του τεχνικού διευθυντή- με τη Νίκη θα πάρει επίσημο χαρακτήρα, υπογράμμισε ότι αυτό θα γίνει τις επόμενες μέρες και πως «είμαστε σε καλό δρόμο», όπως ήταν τα λόγια του. 

Last modified onTuesday, 03 January 2017 03:05
Copyright Magnesiasports.gr - All Rights Reserved | Created by Tourix
Επικοινωνία: [email protected]