Φεύγουν από Πέμπτη Μουκάμ και Κωστόπουλος
- Published in Γ' Εθνική
Νωρίτερα από τους υπόλοιπους παίκτες του Ολυμπιακού Β. και συγκεκριμένα αύριο Πέμπτη κι όχι την Παρασκευή, θα φύγουν για τα Χριστούγεννα οι Μουκάμ και Κωστόπουλος. Ο νεοαποκτηθείς Γάλλος πρέπει να πάει στη Γαλλία, για να φέρει τη γυναίκα του και τα πράγματά του, ενώ ο Κωστόπουλος θα απουσιάσει από την προπόνηση της Παρασκευής, αφού θέλει να ταξιδέψει στη Νάξο.
Οι παίκτες θα προπονηθούν αύριο δύο φορές και μία την Παρασκευή, ενώ η επιστροφή τους έχει προγραμματιστεί την Τρίτη το μεσημέρι στις 27 του μηνός. Στη συνέχεια από την Τετάρτη 28/12 μέχρι την παραμονή της Πρωτοχρονιάς θα γίνονται εναλλάξ μονές και διπλές προπονήσεις. Την Πρωτοχρονιά φυσικά υπάρχει ρεπό, ενώ από τη Δευτέρα 2 Ιανουαρίου η ομάδα μπαίνει σε ρυθμούς πρωταθλήματος.
Last modified onWednesday, 21 December 2016 21:34
Tagged under
