Logo
Print this page

Συνάντηση Τζήμα-εφόρων την Τετάρτη για τις χορηγίες

Συνάντηση μεταξύ του προέδρου της ποδοσφαιρικής Νίκης κ. Τζήμα και όλων των εκπροσώπων των τμημάτων του Ερασιτέχνη θα γίνει μεθαύριο Τετάρτη, για να εξηγήσει ο πρώτος τι θα ισχύσει με τις χορηγίες που έχει εξασφαλίσει και έχει υποσχεθεί ότι θα δοθεί ένα ποσό απ’ αυτές και στα υπόλοιπα αθλήματα της Ερασιτεχνικής Νίκης.

Αυτό έκανε γνωστό μιλώντας στον Blue Heart ο πρόεδρος της Ερασιτεχνικής Νίκης κ. Φάτσης, που τόνισε τα εξής:

«Ο Ερασιτέχνης πρέπει να πάει σε ένα συγκεκριμένο προγραμματισμό από τη νέα χρονιά. Αρχικά οι εξελίξεις του ποδοσφαίρου μας πρόλαβαν, όμως τώρα που το ποδόσφαιρο με τον κ. Τζήμα έχει μπει στον δρόμο του, πρέπει και εμείς να δούμε όλα τα υπόλοιπα τμήματα για να δούμε πώς θα ξεκινήσει η χρονιά, για να μην έχουμε εκπλήξεις οποιουδήποτε είδους. Θα υπάρξει χρονοδιάγραμμα και στις 24/9 θα γίνει έγκριση προϋπολογισμών των τμημάτων.

Πρέπει να τηρήσουμε το καινούργιο και μοντέρνο σε πολλά από τα άρθρα του καταστατικό. Το χρονοδιάγραμμα ξεκινά από την Τετάρτη, σε συνάντηση του κ. Τζήμα με τους εφόρους και τις διοικούσες επιτροπές των τμημάτων, για να εξηγήσει κάποια πράγματα για την εταιρεία που συνεργάζεται με τον σύλλογό μας, γιατί έχει πει ότι τον ενδιαφέρει  εύρυθμη  λειτουργία του Ερασιτέχνη γενικότερα και με ποιον τρόπο θα έχουμε εισερχόμενα κονδύλια με ποιον τρόπο θα διανεμηθούν.

Θα κάνουμε και εμείς συναντήσεις με τις Δ.Ε των τμημάτων για να δούμε τους αγωνιστικούς στόχους, γιατί οι στόχοι έχουν σχέση με τα οικονομικά του κάθε τμήματος και θέλουμε να δούμε πού θα κυμανθούν τα οικονομικά. Οι Δ.Ε. πρέπει να ενισχυθούν. Είναι έκκληση προς τους γονείς».

Στη συζήτηση μετέχει και ο γενικός γραμματέας Πέτρος Παρασκευόπουλος, που διευκρίνισε σχετικά με την εναρμόνιση του καταστατικού με τον νέο αθλητικό νόμο: «Αν δεν το κάναμε αυτό, δε θα ήμασταν σύννομοι και δε θα μπορούσε να λειτουργήσει το σωματείο»

Copyright Magnesiasports.gr - All Rights Reserved | Created by Tourix
Επικοινωνία: [email protected]