Logo
Print this page

Π. Μπλάνας: «Στο τέλος θα μείνουμε χωρίς διοικήσεις»

Ο ταμίας της Ερασιτεχνικής Νίκης, κ. Πέτρος Μπλάνας, στη Γ.Σ. του συλλόγου μεταξύ άλλων τόνισε:

«Λυπάμαι που είμαστε 68 άτομα. Έξω απ’ αυτόν τον χώρο μπορούμε να λέμε ό,τι θέλουμε. Εδώ μέσα όμως πρέπει να σοβαρευτούμε. Πάγιο πρόβλημα διοικητικό είναι ότι στο πρώτο δεκαήμερο του επόμενου μηνός πρέπει να αποδίδονται τα έσοδα και τα έξοδα στον ταμία. Αυτό μας έφερε δυσκολίες αυτά τα δύο χρόνια. Γεγονός είναι όμως -και σας βλέπω στα μάτια- ότι δεν υπάρχει καμία ατασθαλία κι όλα τα χαρτιά είναι νόμιμα και μπορώ να πω ότι οι έφοροι και όλοι όσοι αγωνιζόμαστε γι’ αυτό το όνομα και γι’ αυτήν την ιστορία βάζουμε και το χέρι στη τσέπη. Δεν υπάρχουν τσιγκούνηδες στη Νίκη Βόλου και εμείς τους πυροβολούμε. Μη μεμψιμοιρούμε. Δεν έπρεπε να είμαστε 68, αλλά 200. Στο τέλος θα μείνουμε χωρίς διοικήσεις και μόνο για όνομα». 

Last modified onTuesday, 19 July 2016 02:07
Copyright Magnesiasports.gr - All Rights Reserved | Created by Tourix
Επικοινωνία: [email protected]