Π. Μπλάνας: «Στο τέλος θα μείνουμε χωρίς διοικήσεις»
- Published in Άλλα Αθλήματα
Ο ταμίας της Ερασιτεχνικής Νίκης, κ. Πέτρος Μπλάνας, στη Γ.Σ. του συλλόγου μεταξύ άλλων τόνισε:
«Λυπάμαι που είμαστε 68 άτομα. Έξω απ’ αυτόν τον χώρο μπορούμε να λέμε ό,τι θέλουμε. Εδώ μέσα όμως πρέπει να σοβαρευτούμε. Πάγιο πρόβλημα διοικητικό είναι ότι στο πρώτο δεκαήμερο του επόμενου μηνός πρέπει να αποδίδονται τα έσοδα και τα έξοδα στον ταμία. Αυτό μας έφερε δυσκολίες αυτά τα δύο χρόνια. Γεγονός είναι όμως -και σας βλέπω στα μάτια- ότι δεν υπάρχει καμία ατασθαλία κι όλα τα χαρτιά είναι νόμιμα και μπορώ να πω ότι οι έφοροι και όλοι όσοι αγωνιζόμαστε γι’ αυτό το όνομα και γι’ αυτήν την ιστορία βάζουμε και το χέρι στη τσέπη. Δεν υπάρχουν τσιγκούνηδες στη Νίκη Βόλου και εμείς τους πυροβολούμε. Μη μεμψιμοιρούμε. Δεν έπρεπε να είμαστε 68, αλλά 200. Στο τέλος θα μείνουμε χωρίς διοικήσεις και μόνο για όνομα».
Related items
-
Για τέταρτη σεζόν στη Νίκη ο Γιάννης Βέργος
in Γ' Εθνική
-
Τα «ρέστα» τους για τα τελικά παίζουν οι έφηβοι της Νίκης Β. στο πόλο
in Πόλο
-
Πρωτιά σε χρυσά μετάλλια στους Θερινούς Αγώνες για τη Νίκη
in Κολύμβηση
- Το δύο στα δύο η Νίκη, 60-36 τους Πάνθηρες Καβάλας
-
Παπαδήμας: «Να ζήσω την ατμόσφαιρα, όταν πάρουμε πρωτάθλημα»
in Γ' Εθνική
-
Με απόσταση δύο ημερών η σειρά των ημιτελικών στην Α2 πόλο
in Πόλο
-
Δεν αυξάνονται τα διαρκείας στο μπάσκετ της Νίκης
in Μπάσκετ
-
Αναστασίου: Ο Ιμεράι πάει να κάνει κάτι δυνατό φέτος στη Νίκη
in Γ' Εθνική
-
Εξετάζονται προπονητικά κέντρα στο εξωτερικό από τη Νίκη
in Γ' Εθνική
-
Ανανέωση συνεργασίας και με Αλέκο Αναστασίου
in Γ' Εθνική
