Συμμετοχή του Ιπ.Ο.Τ.Ι.Σ στον τελικό του πρωταθλήματος ιππασίας
- Published in Άλλα Αθλήματα
Στο πρωτάθλημα ιππασίας που διεξήχθη το τριήμερο 3-5 Ιουνίου στο Ολυμπιακό Κέντρο Ιππασίας στο Μαρκόπουλο Αττικής, το "παρών" έδωσε ο ιππικός όμιλος Ιπ.Ο.Τ.Ι.Σ. Συγκεκριμένα, τον όμιλο αντιπροσώπευσε η προπονήτρια και αθλήτρια Αμίλια Ανετοπούλου με το άλογο της Madmax η οποία βγήκε 6η στην κατάταξη και στις δυο μεσαίες κατηγορίες ιππικής δεξιοτεχνίας που συμμετείχε. Αξίζει να σημειωθεί ότι στο πρωτάθλημα πήραν μέρος αθλητές και αθλήτριες από όλη την Ελλάδα και σταυλίστηκαν 160 άλογα στο Ιππικό Κέντρο για συμμετοχή τόσο στην ιππική δεξιοτεχνία όσο και στα εμπόδια. Ο Ιπ.Ο.Τ.Ι.Σ δίνει φέτος το "παρών" στους περισσότερους αγώνες ιππικής δεξιοτεχνίας και εμποδίων εκπροσωπόντας αντάξια την επαρχία.
