Άναψαν τη... "Φλόγα" οι ποδοσφαιριστές της Νίκης, του Τοξότη και της Ιωλκού (photos)
- Published in Superleague
Το δικό τους μήνυμα συμπαράστασης και στήριξης μέσω του φιλανθρωπικού τουρνουά που έγινε στο Παντελής Μαγουλάς, έστειλαν οι μικροί ποδοσφαιριστές της Νίκης και οι ομάδες Κ15 και Κ17, καθώς και οι ομάδες του Τοξότη και της Ιωλκού. 200 περίπου φίλαθλοι ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμα και τα έσοδα από τον αγώνα θα διατεθούν στη "Φλόγα".
Ο τελικός του τουρνουά ήταν... οικογενειακή υπόθεση για τη Νίκη, αφού η ομάδα Κ17 αντιμετώπισε την Κ15 της Νίκης. Οι μικροί ήταν αυτοί που κέρδισαν τον αγώνα καταφέρνοντας πρώτα να κρατήσουν το 0-0 στην κανονική διάρκεια του και να τον πάνε στα πέναλτι. Στον μικρό τελικό ο Τοξότης κέρδισε με 2-0 την Ιωλκό.
Οι αγώνες του τουρνουά:
Ιωλκός-Κ15 Νίκης 0-0 (3-2 στα πέναλτι)
Κ17 Νίκης-Τοξότης 1-0 γκολ (Ρακής με πέναλτι)
Μικρός Τελικός: Τοξότης-Ιωλκός 2-0
Μεγάλος Τελικός: Κ17 Νίκης-Κ15 Νίκης 0-0 (4-5 στα πέναλτι)
