Φιλική νίκη για τον ΠΑΟ
- Published in Superleague
Την ευκαιρία να πάρουν χρόνο συμμετοχής στα... πόδια τους, είχαν κάποιοι παίκτες του Παναθηναϊκού την Τετάρτη στο Κορωπί.
Επειδή το πρωτάθλημα έχει διακοπή αυτό το Σαββατοκύριακο λόγω Πάσχα, ο Γιάννης Αναστασίου αποφάσισε να υπάρξει ένα φιλικό παιχνίδι με την Καλλιθέα, προκειμένου να παίξουν όσοι δεν αγωνίστηκαν βασικοί με τον Αστέρα Τρίπολης.
Έτσι, οι Κοτσόλης, Μαρινάκης, Τριανταφυλλόπουλος, Κουτρουμπής, Μυρθιανός, Μπούι, Δώνης, Νίνης, Ατζαγκούν, Μαυρίας και Μπερίσα αγωνίστηκαν για 90 λεπτά κόντρα στην ομάδα της Football League.
Οι «πράσινοι» προηγήθηκαν με τα γκολ των Μπερίσα, Νίνη, οι Καλλιθεώτες μείωσαν και Δώνης διαμόρφωσε το τελικό 3-1.
Από εκεί και πέρα, Χουχούμης, Ζέκα και Ντίνας ακολούθησαν πρόγραμμα αποκατάστασης, ενώ ο Μπεργκ έκανε ατομικό πρόγραμμα.
