Ραντεβού για... πάρτι στο κλειστό
- Published in Superleague
Ραντεβού στο κλειστό γυμναστήριο της Νέας Ιωνίας την Κυριακή στις 17.00 το απόγευμα δίνουν οι οργανωμένοι φίλαθλοι του Blue Club «Παναγιώτης Ντοκούζης», αφού το πάρτι για το Σάββατο ακυρώνεται. Οι οργανωμένοι της Νίκης κάνουν κάλεσμα στον κόσμο για τον τελικό με το Αγρίνιο που δίνει η ομάδα μπάσκετ του συλλόγου στο κλειστό της Νέας Ιωνίας. Αν η ομάδα κερδίσει τότε στο παρκέ θα έχουν την ευκαιρία να στήσουν ένα διαφορετικό "πάρτι".
Συγκεκριμένα: «Δυστυχώς το πάρτυ για αύριο ακυρώνεται, ραντεβού μετά το Πάσχα για ένα καλύτερο! Την Κυριακή η ομάδα μπάσκετ δίνει έναν αγώνα ΤΕΛΙΚΟ για την κατηγορία πρέπει όλοι να δώσουμε δυναμικό παρών στο κλειστό στις 17:00 να πάρουμε το ματς και να συνεχίσουμε τον αγώνα παραμονής όλοι μαζί!-3-»
Last modified onFriday, 03 April 2015 10:54