Νέα "μάχη" στην ΕΠΟ για τον ΟΦΗ
- Published in Superleague
Παράλληλα με τις προσπάθειες του Νίκου Αναστόπουλου και των παικτών του εντός γηπέδου για την εξασφάλιση της παραμονής του ΟΦΗ στην Super League, η διοίκηση της ομάδας συνεχίζει τις δικές της «μάχες» εκτός αγωνιστικού χώρου. Μετά την… ήττα στην υπόθεση των δελτίων που μείωσε αισθητά τις επιλογές του «αλενατόρε», οι ιθύνοντες του κρητικού συλλόγου έχουν στρέψει πλέον το βλέμμα τους στην υπόθεση των οφειλών στους Λόπεζ. Εξαιτίας των χρημάτων που οφείλονται στους Χόρχε και Ζόρντι Λόπεθ λοιπόν έχουν αφαιρεθεί 4 βαθμοί από την ομάδα του Ηρακλείου. Η διοίκηση της ΠΑΕ έχει καταθέσει έφεση και αναμένεται να εκδικαστεί από την αρμόδια Επιτροπή της ΕΠΟ την Τετάρτη (11/3), με τους Κρητικούς να ευελπιστούν σε δικαίωση που θα αναπτερώσει τις ελπίδες για «σωτηρία».