Logo
Print this page

-3 βαθμοί, βαρύ πρόστιμο και τιμωρία της Λεωφόρου

Η πειθαρχική επιτροπή της Σούπερ Λίγκας ανακοίνωσε την απόφασή της για τον Παναθηναϊκό, τον οποίο τιμωρεί με αφαίρεση τριών βαθμών και δυο αγωνιστικές κεκλεισμένων των θυρών. Παρά τα όσα υποστήριξε στην απολογία του ο Παναθηναϊκός, δεν απέφυγε τελικά την αφαίρεση βαθμών. Η πειθαρχική επιτροπή της Λίγκας αποφάσισε πως οι «πράσινοι» θα δώσουν δυο παιχνίδια χωρίς κόσμο, θα πληρώσουν 100.000 ευρώ και θα τους αφαιρεθούν τρεις βαθμοί από το πρωτάθλημα. Έτσι, παρότι νίκησαν στο ντέρμπι με τον Ολυμπιακό και μείωσαν στους τρεις τη διαφορά, αυτό δεν υφίσταται μετά την απόφαση της Σούπερ Λίγκας και έτσι επιστρέφει το +6 για τους «ερυθρόλευκους».

Copyright Magnesiasports.gr - All Rights Reserved | Created by Tourix
Επικοινωνία: [email protected]