noodles volos banner

Εισιτήρια-τέλος για το ντέρμπι στη Λεωφόρο

Καρφίτσα δεν θα… πέφτει στο μεγάλο ντέρμπι της 25ης αγωνιστικής στην Λεωφόρο Αλεξάνδρας, όπου ο Παναθηναϊκός υποδέχεται τον Ολυμπιακό, καθώς οι οπαδοί των «πράσινων» εξάντλησαν τα εισιτήρια! Οι «πράσινοι» βρίσκονται 6 βαθμούς πίσω από τους «ερυθρόλευκους» στη «μάχη» του φετινού τίτλου και όπως είναι εύκολα αντιληπτό, το ματς έχει πάρει τον χαρακτήρα… τελικού, μια και με «τρίποντο», οι γηπεδούχοι θα είναι σε απόσταση… βολής. Το «συγκρότημα» του Γιάννη Αναστασίου, θα έχει ένα σημαντικό… σύμμαχο, μια και όπως ανακοινώθηκε από την ΠΑΕ, τα εισιτήρια του μεγάλου ντέρμπι εξαντλήθηκαν. Αναλυτικά, στην ανακοίνωση αναφέρεται: «Η ΠΑΕ Παναθηναϊκός ενημερώνει τους φιλάθλους πως εξαντλήθηκαν τα εισιτήρια του αγώνα με αντίπαλο τον Ολυμπιακό στο «Απόστολος Νικολαΐδης» (22/2) και ευχαριστεί τον κόσμο για την αγάπη και τη συμμετοχή του. Ευχόμαστε να απολαύσουμε μια όμορφη ποδοσφαιρική αναμέτρηση σε μια υπέροχη φίλαθλη ατμόσφαιρα».