Logo
Print this page

Στα...πιτς ο Λαγός

Πρωινή προπόνηση είχε προγραμματίσει ο Γιάννης Αναστασίου για την Δευτέρα (9/2) μετά τη νίκη του Παναθηναϊκού επί του Παναιτωλικού με 1-0.

Οι «πράσινοι» συνέχισαν το εντυπωσιακό σερί τους στα εντός έδρας παιχνίδια, κρατώντας ανέπαφη την εστία τους. Όλοι οι ποδοσφαιριστές που αγωνίστηκαν στην αναμέτρηση με τους Αγρινιώτες έκαναν αποθεραπεία.

Ο Ντάνιελ Πράνιτς και ο Τάσος Λαγός ακολούθησαν πρόγραμμα θεραπείας χωρίς να ταλαιπωρούνται πάντως από κάποιο σοβαρό πρόβλημα.

Την Τρίτη (10/9) οι ποδοσφαιριστές του «τριφυλλιού» θα απολαύσουν το ρεπό τους κι από την Τετάρτη (11/9) θα ξεκινήσουν την προετοιμασία τους για τον εκτός έδρας αγώνα με τον ΟΦΗ στο «Γεντί Κουλέ».

Copyright Magnesiasports.gr - All Rights Reserved | Created by Tourix
Επικοινωνία: [email protected]