noodles volos banner

Συνάντηση Κοντονή-Μαρινάκη για το ελληνικό ποδόσφαιρο

Δίπλα στην αποστολή του Ολυμπιακού στη Θεσσαλονίκη αναμένεται να βρεθεί ο Βαγγέλης Μαρινάκης, όπως δήλωσε μετά τη συνάντηση που είχε με τον Υφυπουργό Αθλητισμού, Σταύρο Κοντονή. Με πρωτοβουλία του Υφυπουργού έγινε η συνάντηση των δύο ανδρών, ενόψει του κρίσιμου αγώνα των «ερυθρόλευκων»  με τον ΠΑΟΚ στην Τούμπα. Η συνάντηση διήρκησε περίπου μιάμιση ώρα και αντικείμενο συζήτησης αποτέλεσε η κατάσταση στο ελληνικό ποδόσφαιρο. Τον ισχυρό άνδρα των «ερυθρολεύκων» συνόδευε, ο Γιάννης Βρέντζος. Εξερχόμενος από τη συνάντηση, ο Μαρινάκης επισήμανε πως πρόθεσή του είναι να βρεθεί την Κυριακή στην Τούμπα, τονίζοντας πως είναι στο χέρι της ΠΑΕ ΠΑΟΚ η ομαλή διεξαγωγή του ντέρμπι.

Αναλυτικά οι δηλώσεις του προέδρου της ΠΑΕ Ολυμπιακός: «Εύχομαι η φιλοξενία της ΠΑΕ ΠΑΟΚ να είναι η ίδια με εκείνη που είχαμε εμείς στην πλευρά του ΠΑΟΚ στον πρώτο γύρο και να μην δούμε αυτά που έγιναν πέρσι στο Κύπελλο. Είναι κάτι πολύ σημαντικό για εμάς. Αν η ΠΑΕ ΠΑΟΚ θέλει να διεξαχθεί στις κατάλληλες συνθήκες, μπορεί να το πράξει. Σας λέω ότι όταν ήρθε ο ΠΑΟΚ, μας ευχαρίστησε για τη φιλοξενία. Εγώ ήμουν ο πρώτος που έδωσα συγχαρητήρια στον Αναστασιάδη για τη νίκη της ομάδας του. Δεν πρέπει να γίνεται τέτοιου είδους συζήτηση. Ο Ολυμπιακός πρέπει να πάει και να παίξει σε ανθρώπινες συνθήκες και να μην επαναληφθούν οι περσινές κτηνωδίες. πιστεύω ότι οι άνθρωποι του ΠΑΟΚ μπορούν να το πραγματοποιήσουν, αν το θέλουν.
Παρότι έχουν εκφράσει την εκτίμηση από την ΠΑΕ ΠΑΟΚ ότι δεν θα γίνουν αυτά που έγιναν πέρσι στο Κύπελλο. Δεν θέλω να το σκέφτομαι αυτό το πράγμα. Δεν πρόκειται να αφήσω την ομάδα να περάσει τα περσινά γεγονότα. Η ΠΑΕ ΠΑΟΚ λέει ότι προτιμάει να μην συνοδεύσω την ομάδα στην Τούμπα, αλλά το σκέφτομαι σοβαρά να πάω με την αποστολή. Τον Ολυμπιακό δεν τον φοβόμαστε στα δύσκολα. Έχουμε εμπιστοσύνη στον προπονητή μας και στους παίκτες μας».

Κοντονής: "Απόφαση της Κυβέρνησης να τελειώνουμε με τη βία"
«Είχαμε σήμερα μια ειλικρινή συζήτηση, επί πολλών θεμάτων, με τον Πρόεδρο της ΠΑΕ Ολυμπιακός, τον κ. Μαρινάκη. Η συζήτηση όπως σας είπα ήταν ειλικρινής και θέσαμε εμείς ως Υπουργείο υπόψιν του Προέδρου, τα ζητήματα κυρίως κατά της βίας», ανέφερε ο υφυπουργός κ. Κοντονής  και συνέχισε: «Συζητήσαμε και άλλα θέματα και πιστεύω ότι σε αυτή την κατεύθυνση θα συνεργαστούμε όλοι οι εμπλεκόμενοι παράγοντες, στον αθλητισμό. Όπως πολύ καλά γνωρίζετε, αύριο θα συναντήσω τους εκπροσώπους της ΠΑΕ ΠΑΟΚ και της ΠΑΕ Παναθηναϊκός. Θα συζητήσουμε επ' αυτών των θεμάτων, διότι η απόφαση της Κυβέρνησης, να τελειώνουμε μια για πάντα με αυτή τη μάστιγα που λέγεται βία, φανατισμός και μισαλλοδοξία, στον χώρο του αθλητισμού, είναι ειλημμένη και θα υλοποιηθεί. Θέλουμε αυτή την προσπάθεια, να την κάνουμε, από κοινού, με όλους τους εμπλεκόμενους φορείς του αθλητισμού και πιστεύω ότι είμαστε σε καλό δρόμο», τόνισε.
Μάλιστα, μετά από ερώτηση που δέχθηκε ο Σταύρος Κοντονής εξέφρασε την πίστη του ότι… «εκτιμώ ότι μπορούμε να πετύχουμε από τώρα, ένα μίνιμουμ συμφωνίας και συναίνεσης για ορισμένα πράγματα. Θα το διαπιστώσω αυτό, είναι ζητούμενο βεβαίως, θα το διαπιστώσω τις επόμενες ημέρες που θα έχω και συναντήσεις με τους άλλους εκπροσώπους των ΠΑΕ».
Τέλος σχολίασε για το παιχνίδι της Τούμπας ανάμεσα στον ΠΑΟΚ και τον Ολυμπιακό το οποίο είναι και το πρώτο της θητείας του…«Επιθυμώ να γίνει ένας αγώνας στα πλαίσια τα αθλητικά. Να μην έχουμε έκτροπα, να μην έχουμε βιαιότητες διότι ξέρετε πάρα πολύ καλά, ότι αυτά τα πράγματα δηλητηριάζουν τον αθλητισμό και την νεολαία. Πρώτος στόχος της Κυβέρνησης είναι να προστατεύσει τους νέους ανθρώπους από παρόμοια φαινόμενα», κατέληξε.