Περιμένουν τον ΟΦΗ οι Νικλητσιώτης-Τσουκάνης
- Published in Superleague
Σήμερα Δευτέρα (12/1) εκπνέει η προθεσμία της διοργανώτριας αρχής στον ΟΦΗ για την απόσυρση από τα πολιτικά δικαστήρια, την στιγμή που η δεύτερη αίτηση υπαγωγής της κρητικής ΠΑΕ στο άρθρο 99 πήρε αναβολή για τις 20 Φεβρουαρίου.
Μέχρι τότε όμως, ζήσε Φλεβάρη μου να φας τριφύλλι, κάτι που ασφαλώς γνωρίζει καλύτερα απ' όλους το νομικό τιμ του ΟΦΗ και γι΄αυτό το λόγο άλλωστε, αύριο σκοπεύει να καταθέσει ασφαλιστικά μέτρα κατά της Superleague που ζητάει την αποχώρηση από τα πολιτικά δικαστήρια και κατ΄επέκταση την απόσυρση της προσωρινής διαταγής. Στο Ηράκλειο θέλουν να πιστεύουν πως τα ασφαλιστικά μέτρα θα γίνουν δεκτά, προκειμένου να εξακολουθεί η ομάδα να πορεύεται με την προσωρινή διαταγή προστασίας από τους πιστωτές και να εξακολουθεί έτσι να΄χει… σφυγμό.
Σε διαφορετική περίπτωση θα ισχύσουν οι αποφάσεις του Διαιτητικού Δικαστηρίου περί ληξιπρόθεσμων οφειλών, που προβλέπουν μη ορισμό αγώνων, μηδενισμό και αφαίρεση τριών βαθμών μέχρι την πληρωμή των τελεσίδικων χρεών. Σημειωτέον πως εφόσον συμπληρωθούν τρεις μη ορισμοί αγώνων, τότε ο ΟΦΗ θα αποβληθεί (όπως συνέβη και με τη Νίκη Βόλου) από το πρωτάθλημα.
Και μέσα σε όλα αυτά, ο νέος τεχνικός της ομάδας Νίκος Αναστόπουλος και οι εναπομείναντες παίκτες του ρόστερ καλούνται να κλείσουν τα αυτιά τους. Συγχρόνως όμως, ο «allenatore» παίζει… μπάλα και στο μεταγραφικό γήπεδο, δεδομένου πως η ενίσχυση της ομάδας κρίνεται επιβεβλημένη.
Κι επειδή ο «Αναστό» δεν ξεχνάει την τέχνη του σκοραρίσματος, ετοιμάζεται να κατεβάσει στο Ηράκλειο δύο παίκτες εκ των οποίων ο ένας αποτελεί παλιό γνώριμο του ΟΦΗ. Ο λόγος για τον Γιώργο Νικλητσιώτη ο οποίος αγωνίστηκε με την κρητική ομάδα για έξι μήνες τη σεζόν 2010-11.
Ο 23χρονος μεσοεπιθετικός, μαζί με τον μέχρι πρότινος συμπαίκτη του στη Νίκη Βόλου, τον 24χρονο Στέλιο Τσουκάνη, βρίσκονται με το ακουστικό στο χέρι αναμένοντας την έκβαση της Μεγάλης Εβδομάδας του ΟΦΗ.