Μπαίνουν και επίσημα οι τίτλοι τέλους...
- Published in Superleague
Όποια παράταση στις εξελίξεις υπήρξε λόγω των εορτών τελείωσε και μαζί της τελειώνουν και τα ψέματα και τα σενάρια. Η ΠΑΕ Νίκη Βόλου βρίσκεται πλέον λίγο πριν πέσουν και επίσημα οι τίτλοι τέλους σε μία σεζόν που ξεκίνησε ονειρικά και ολοκληρώνεται σαν εφιάλτης. Η διοργανώτρια αρχή της Super League είναι αυτή που θα βάλει την τελευταία σφραγίδα στη σεζόν και στην περιπέτεια της Νίκης στην πρώτη κατηγορία και αυτό που απασχολεί τους φιλάθλους και τους ανθρώπους της Ερασιτεχνικής είναι η επόμενη σεζόν και που θα βρει την ομάδα. Η Γ’ Εθνική, η πρώτη δηλαδή ερασιτεχνική κατηγορία είναι η λύση που φαίνεται πώς είναι η καλύτερη δυνατή λύση για να μπορέσει η Νίκη να γλιτώσει από τα χρέη και να κάνει ένα νέο ξεκίνημα. Το κεφάλαιο «Ανδρέας Πάτσης» έχει κλείσει οριστικά για όλους όσοι είναι δίπλα στην ομάδα και όλα θα ξεκινήσουν από το «μηδέν»… Το 2015 θα βάλει ξανά την κυανόλευκη ιστορική ομάδα στην εκκίνηση. Αυτό είναι το μόνο σίγουρο μέχρι στιγμής.
