Ζήτησε Γενική Συνέλευση της ΠΑΕ για λύση-εκκαθάριση η Ερασιτεχνική
- Published in Superleague
Γενική Συνέλευση για την απόφαση εκκαθάρισης της ΠΑΕ ζήτησε η Ερασιτεχνική Νίκη από τον Ανδρέα Πάτση. Αυτή ήταν η απάντηση στο έγγραφο που απέστειλε ο Ανδρέας Πάτσης στην οποία ξεκαθαρίζεται οτι δεν υπάρχει ενδιαφερόμενος επενδυτής, ούτε δυνατότητα δημιουργίας διοίκησης. Έτσι πλέον η ΠΑΕ θα οδηγηθεί όπως όλα δείχνουν σε εκκαθάριση και θα ξεκινήσουν οι διαδικασίες για τη λύση της Εταιρείας... Ολα ξεκινούν από την αρχή και η αποχώρηση από το πρωτάθλημα της Super League είναι δεδομένη.
H επιστολή του Ανδρέα Πάτση προς την ερασιτεχνική Νίκη Βόλου:

και η απάντηση από πλευράς ερασιτεχνικής Νίκης Βόλου:

Last modified onTuesday, 23 December 2014 15:58
Tagged under