Logo
Print this page

Ασταμάτητη η Ξάνθη, πέρασε από το Παγκρήτιο

Δεν πατάει φρένο η SKODA Ξάνθη, που πανηγύρισε το πρώτο της διπλό για φέτος και την τρίτη σέρι της νίκη επικρατώντας 2-0 του Εργοτέλη στο Παγκρήτιο. Οι «κιτρινόμαυροι» πλήρωσαν ακριβά τα λάθη τους, αφού είχαν την ευκαιρία να προηγηθούν στο 21’, όμως ο Κυριακίδης μπλόκαρε την εκτέλεση πέναλτι του Χαντί. Στην τελευταία φάση του πρώτου ημιχρόνου ο Λισγάρας άνοιξε το σκορ για την ομάδα του Ράζβαν Λουτσέσκου, ενώ ο Ομπόντο στο 71’ «κλείδωσε» το τρίποντο που ανέβασε την Ξάνθη στην πέμπτη θέση της βαθμολογίας. Από την άλλη, ο Εργοτέλης που παρουσιάστηκε αρκετά αλλαγμένος, δεν κατάφερε να επιστρέψει στις νίκες και παρέμεινε στον πάτο του βαθμολογικού πίνακα ισόβαθμος με την Νίκη Βόλου.

Συνθέσεις:
Εργοτέλης: Καβουσάκης, Καζναφέρης, Λυκογιάννης, Κοζορώνης (71’ Μπαμ Μπαμ), Γιοβάνοβιτς, Γκέντσογλου, Χαντί (57’ Άλαν), Γιουσούφ, Μπογκντάνοφ, Χαλκιαδάκης, Παμλίδης (57’ Νόσκοβιτς).
Ξάνθη: Κυριακίδης, Μπαξεβανίδης, Γουάλας (45+1’ Μπέρτος), Σολτανί, Λουσέρο, Ομπόντο, Βασιλακάκης (89’ Ρούντι), Παπαστεριανός, Γούτας, Καπετάνος (82’ Φλίσκας), Λισγάρας.

Copyright Magnesiasports.gr - All Rights Reserved | Created by Tourix
Επικοινωνία: [email protected]