Logo
Print this page

Και επίσημα το ματς του κυπέλλου στη Ζάκυνθο και πρόστιμο στη Νίκη

Η Ζάκυνθος πήρε και τυπικά τους τρείς πόντους από τον αγώνα κυπέλου, με την Νίκη Βόλου. Πρόκειται για το παιχνίδι που αναβλήθηκε, καθώς η  Νίκη, δεν συγκέντρωσε τα απαιτούμενα χρήματα, για να πληρωθούν οι διαιτητές. 

Το παιχνίδι είχε αναβληθεί και θα αναλάμβανε η πειθαρχική επιτροπή της ΕΠΟ. Η επιτροπή αποφάσισε, το παιχνίδι να κατοχυρωθεί υπερ της Ζακύνθου με σκορ 3-0. Παράλληλη, οι Βολιώτες θα πληρώσουν και πρόστιμο 700 ευρώ.

Σε ότι αφορά τον 3ο όμιλο, η τρίτη τελευταία αγωνιστική, θα κρίνει την πρόκριση στην επόμενη φάση, με την Ζάκυνθο, να θέτει σοβαρή υποψηφιότητα για πρόκριση στην επόμενη φάση. 

Copyright Magnesiasports.gr - All Rights Reserved | Created by Tourix
Επικοινωνία: [email protected]