Logo
Print this page

Την Δευτέρα 15/12 το τουρνουά παλαιμάχων

Την Δευτέρα 15/12 θα γίνει το φιλανθρωπικό τουρνουά παλαιμάχων που διοργανώνει ο Σύνδεσμος Παλαιμάχων Ποδοσφαιριστών της Νίκης Βόλου και έχει εορταστικό χαρακτήρα για τα 90 χρόνια από την ίδρυση της κυανόλευκης ομάδας. Οι αγώνες θα αρχίσουν στις 15:00 και θα γίνουν στο Πανθεσσαλικό Στάδιο, με τη συμμετοχή των ομάδων του ΠΑΟΚ, της Καβάλας, των Τρικάλων και φυσικά της Νίκης. Αδιαμφισβήτητα πρόκειται για μια πρωτοβουλία πολύ σωστή από τους ποδοσφαιριστές που κάποτε τίμησαν τη φανέλα της Νίκης Βόλου και θα έχουν την ευκαιρία να βρεθούν ξανά με την κυανόλευκη στον αγωνιστικό χώρο, μαζεύοντας χρήματα για φιλανθρωπικό σκοπό.

Η αφίσα της διοργάνωσης:
10846483 10205519068761429 2859715895522739779 n

Last modified onThursday, 11 December 2014 15:06
Copyright Magnesiasports.gr - All Rights Reserved | Created by Tourix
Επικοινωνία: [email protected]