Logo
Print this page

Κάλεσμα για ανοικτή συνάντηση σωματείων

Ανοικτό κάλεσμα προς όλα τα σωματεία της ΕΠΣΘ απευθύνουν Αντώνης Ακτσιαλής και Σπύρος Αγγελόπουλος για συνάντηση απόψε το βράδυ. Θα πραγματοποιηθεί στις 20:00 στα γραφεία του γηπέδου "Π. Μαγουλάς" και στόχος είναι η ενημέρωση των παραγόντων για τις εξελίξεις στην ΕΠΣΘ, τα όσα έγιναν στη γενική συνέλευση της ΕΠΟ και τη δική τους πρόθεση να κατέβουν με ψηφοδέλτιο στις εκλογές. Τέλος, στις 21:00 ο κ. Αγγελόπουλος θα παραβρεθεί στο έκτακτο δ.σ. του Συνδέσμου Προπονητών Μαγνησίας.

Copyright Magnesiasports.gr - All Rights Reserved | Created by Tourix
Επικοινωνία: [email protected]