Logo
Print this page

Μετατέθηκε η συνάντηση στην ΕΠΟ

Το προγραμματισμένο αρχικά για σήμερα ραντεβού της ΕΠΣΘ με τους ιθύνοντες της ΕΠΟ -ή μάλλον καλύτερα, η πρόθεση για συνάντηση μελών της ΕΠΣΘ με τους ιθύνοντες της ΕΠΟ- μετατέθηκε, ίσως για αύριο Τρίτη. Μένει όμως να δούμε εάν τελικά θα πάνε στα γραφεία στο Πάρκο Γουδί καθώς από την πλευρά της ΕΠΣΘ δεν υπάρχει καμία ενημέρωση για το εάν και πότε θα κατέβουν στην Αθήνα... Κι όλα αυτά ενώ είναι στη διοίκηση εδώ και μία εβδομάδα και είχαν αναφέρει πως θα ζητούσαν μέσα στην (προηγούμενη) εβδομάδα συνάντηση με τον Γιώργο Γκιρτζίκη και φυσικά, οι παράγοντες των σωματείων της τοπικής Ένωσης θέλουν να γνωρίζουν τις κινήσεις τους...

Last modified onMonday, 17 August 2015 13:00
Copyright Magnesiasports.gr - All Rights Reserved | Created by Tourix
Επικοινωνία: [email protected]