Logo
Print this page

Μάζεψε τα πράγματα του από την ΕΠΣΘ ο Κανούλης

Το πρωί της Παρασκευής, ο αρχιδιαιτητής της ΕΠΣΘ, Σπύρος Κανούλης, κλήθηκε να μαζέψει τα προσωπικά του αντικείμενα από την Ένωση. Μετά την απόφαση άρσης λειτουργίας της επιτροπής διαιτησίας από την προσωρινή διοίκηση της ΕΠΣΘ, που δεν είναι όμως αναγνωρισμένη, ο κ. Κανούλης μάζεψε τα πράγματα του και αποχώρησε. Μάλιστα μιλώντας στο sportfm, δεν θέλησε να κάνει κανένα σχόλιο.

«Η διοίκηση η διορισμένη αποφάσισε αυτό το πράγμα. Κανένα σχόλιο, δεν με ενδιαφέρει. Εγώ πληροφορήθηκα αυτά που ανακοίνωσαν και ήρθα να πάρω τα προσωπικά μου είδη από την Ένωση. Θα διευκολύνω το έργο της νέας διοίκησης. Ας κάνουν ότι θέλουν. Δεν παίρνω θέση. Σέβομαι αποφάσεις. Δεν έχω να παραδώσω τίποτα. Όλα είναι στην Ένωση. Το έργο μου θα κριθεί από τους άλλους. Εγώ είμαι ένας απλός διαιτητής και τίποτα άλλο». 

Copyright Magnesiasports.gr - All Rights Reserved | Created by Tourix
Επικοινωνία: [email protected]