Φιάσκο η βράβευση του Αχ. Μπέου!
- Published in ΕΠΣΘ
Σε φιάσκο εξελίχθηκε η βράβευση του Δημάρχου Βόλου, Αχιλλέα Μπέου το βράδυ της Πέμπτης στην Πορταριά από την ΕΠΣΘ, για αυτό το λόγο η Ένωση δεν δημοσίευσε ούτε φωτογραφίες ούτε την είδηση. Ο Δήμαρχος είχε προφανώς κάτι ...σημαντικότερο να κάνει και σύμφωνα με πληροφορίες, αντ' αυτού παρουσιάστηκε εκπρόσωπός του από την περιοχή της Μακρινίτσας. Έτσι, μπορεί η ΕΠΣΘ να είχε προαναγγείλει το “μεγάλο γεγονός”, μπορεί να τον περίμενε στην εκδήλωση που είχε ετοιμάσει αφού δεν υπήρχε ενημέρωση για απουσία του, όμως η βράβευση του κ. Μπέου “για την προσφορά του στο μαγνησιώτικο ποδόσφαιρο και στον αθλητισμό γενικά” όπως είχε επισημανθεί, δεν έγινε ποτέ! Και η ΕΠΣΘ φρόντισε να το κρύψει...