Logo
Print this page

Ευχές από την ΕΠΣΘ

Τις δικές της ευχές για το νέο έτος στέλνει μέσω ανακοίνωσης της η ΕΠΣΘ. 

Συγκεκριμένα: 

Ο πρόεδρος της ΕΠΣ Θεσσαλίας και τα μέλη του ΔΣ εύχονται σε όλους τους Ποδοσφαιριστές, Προπονητές, Παράγοντες, Διαιτητές και Παρατηρητές καθώς και σε όλο το φίλαθλο κόσμο της Μαγνησίας, ευτυχισμένο το 2015 με ΥΓΕΙΑ.

Copyright Magnesiasports.gr - All Rights Reserved | Created by Tourix
Επικοινωνία: [email protected]