Logo
Print this page

Θεσμοθετεί Σούπερ Καπ η ΕΠΣΘ!

Μπορεί να βρισκόμαστε στη μέση της αγωνιστικής περιόδου, αλλά οι διοικούντες την ΕΠΣΘ ...σκέφτονται μακρυά... Συγκεκριμένα, στο τελευταίο διοικητικό συμβούλιο συζητήθηκε, σύμφωνα με πληροφορίες μας, το ενδεχόμενο να θεσπιστεί αγώνας Super Cup ανάμεσα στον πρωταθλητή και τον κυπελλούχο της σεζόν που θα γίνεται πριν την έναρξη της επόμενης. Και πάρθηκε απόφαση να μπει στην προκήρυξη της περιόδου 2015-2016. Το σκεπτικό είναι τα έσοδα από τα εισιτήρια να δίνονται στο Ταμείο Αρωγής της Ένωσης.

Copyright Magnesiasports.gr - All Rights Reserved | Created by Tourix
Επικοινωνία: [email protected]