Ν. Παπακωνσταντίνου: Στο Πανθεσσαλικό θα γίνεται χαμός
Τον ρόλο των φιλάθλων εξήρε ο πρόεδρος της Δ.Ε. ποδοσφαίρου της Νίκης Βόλου, κ. Νίκος Παπακωνσταντίνου, απευθυνόμενος στον κόσμο της ομάδας στην πρώτη της συγκέντρωση, θεωρώντας ότι χωρίς αυτούς δε γίνεται τίποτα και εκτιμώντας ότι σε λίγο στο Πανθεσσαλικό θα…
- Published in Γ' Εθνική
- Last modified on Tuesday, 01 August 2017 01:20
