ΑΕΛ: «Το υπάρχον καθεστώς ευνοεί κάτι ομαδούλες σαν τον Ολυμπιακό»
Το ντέρμπι τελείωσε με τον Ολυμπιακό να αναδεικνύεται μεγάλος νικητής, αλλά ο «χαρτοπόλεμος» συνεχίζεται με την ΠΑΕ ΑΕΛ, να μην μπορεί να χωνέψει τελικά την ήττα της και να συνεχίζει με προκλητικές ανακοινώσεις. Η τελευταία ανακοίνωση της ΠΑΕ ΑΕΛ σε…
- Published in Football League
- Last modified on Monday, 30 November -0001 01:34
