Στην Κόρινθο ξανά η Παναχαϊκή
- Published in Football League
Ο Δήμος Πατρέων απάντησε στη διοργανώτρια αρχή ότι δεν κάνει αποδεκτό το αίτημα παραχώρησης του Παμπελοποννησιακού Σταδίου στην Παναχαϊκή και έτσι η ομάδα της Πάτρας θα παίξει ξανά στην Κόρινθο. Συγκεκριμένα, η Football League όρισε τον αγώνα της Τετάρτης (20/05) με τον Απόλλωνα στο Δημοτικό Στάδιο Κορίνθου για την 5η αγωνιστική των πλέι οφ. Υπενθυμίζεται ότι οι «κοκκινόμαυροι» είχαν παίξει στο συγκεκριμένο στάδιο απέναντι στον Ολυμπιακό Βόλου μεταξύ... συγγενών και φίλων.
