Σπανός: «Είχαμε χάσει το ματς πριν ξεκινήσει»
- Published in Football League
Ο Δημήτρης Σπανός δήλωσε απογοητευμένος από τους παίκτες του και την εμφάνιση του και προανήγγειλε εξελίξεις για το ρόστερ της Πατρινής ομάδας.
Συγκεκριμένα οι δηλώσεις του μετά το παιχνίδι και την ήττα από τον Ολυμπιακό Βόλου:
«Η ομάδα που έπαιζε το καλύτερο ποδόσφαιρο στη φούτμπολ λιγκ αυτή τη στιγμή δεν υπάρχει. Για διάφορους λόγους, που δεν μπορώ να κρίνω. Τι να κρίνω; Ένα παιχνίδι που ήμασταν κομπάρσοι; Ηταν δίκαιη η νίκη του Ολυμπιακού. Υπάρχουν παίκτες σε εμάς, που θέλουν, παίκτες που δεν θέλουν και παίκτες που έχουν βαρεθεί. Ολοι αυτοί κρίνονται και αφού έχουμε αυτή την εικόνα, αρκετοί έχουν θέσει ήδη τον εαυτό τους υπό αμφισβήτηση. Επειδή στη ζωή μου έμαθα να δουλεύω πάρα πολύ σκληρά και τίποτα δεν μου έχει χαρίσει κανένας, το σημαντικότερο πράγμα στη ζωή είναι η αξιοπρέπεια. Αν αναλογιστεί κανείς πως ξεκινήσαμε και δεν καταλάβουμε ότι η αξιοπρέπεια είναι το πιο μεγάλο πράγμα στη ζωή θα είμαστε χαμένοι. Η ομάδα μου σήμερα με απογοήτευσε πλήρως. Τα μέτρα θα είναι δραστικά και άμεσα αν συνεχίσουμε έτσι. Τη συγκεκριμένη ομάδα δεν γίνεται κανένας να μην την έχει κορώνα στο κεφάλι του. Και ειδικά οι ποδοσφαιριστές μου. Έχει φτάσει ο κόμπος στο χτένι. Έτσι δεν μπορούμε να πάμε πουθενά. Το είχαμε χάσει το παιχνίδι πριν ξεκινήσει».
