Θέλει ΑEL FC Arena για τα πλέι οφ
- Published in Football League
Συγχαρητήρια ανακοίνωση εξέδωσε η ΠΑΕ ΑΕΛ για τη νίκη σε βάρος του Ηρακλή και παράλληλα έκανε γνωστό ότι θα επιδιώξει να συμφωνήσει με την ιδιοκτήτρια εταιρεία του AEL FC Arena, προκειμένου να το χρησιμοποιήσει στους αγώνες των πλέι οφ. Όπως ανέφερε: «Η Διοίκηση της ΠΑΕ ΑΕΛ δίνει συγχαρητήρια στο ποδοσφαιρικό τμήμα της ομάδας μας για την είσοδο στα playoff. Από την πλευρά της ενημερώνει των φίλαθλο κόσμο ότι μέσα στις επόμενες ημέρες θα προσπαθήσει να έρθει σε επαφή με την ιδιοκτήτρια εταιρία του FC ARENA και θα προχωρήσει σε συγκεκριμένη οικονομική πρόταση με σκοπό να υπάρξει συμφωνία για την χρησιμοποίηση του γηπέδου για τους αγώνες της ομάδας στα playoff».