Έστειλαν το μήνυμα τους για τον σχολικό εκφοβισμό
- Published in Football League
Μήνυμα κατά του σχολικού εκφοβισμού έστειλε η ΠΑΕ Ολυμπιακός Βόλου, μέσω επίσκεψης της ομάδα Νέων και του προπονητή της, Θωμά Μακρή, παρουσία παιδοψυχολόγου, αλλά και του παλιού άσου της ομάδας, Θανάση Κωστούλα στο 4ο Δημοτικό σχολείο.
Οι ερυθρόλευκοι βρέθηκαν κοντά στο παιδιά και με την παιδοψυχολόγο να εξηγεί και να κουβεντιάζει με τους μαθητές, προσπάθησαν να δείξουν ότι ο αθλητισμός μπορεί να παίξει σημαντικό ρόλο για ένα παιδί, για τη σωστή κοινωνικοποίηση του, να αισθάνεται καλά με τον εαυτό του και να σέβεται τους άλλους και τη διαφορετικότητα τους.
Τα παιδιά έδειξαν έντονο ενδιαφέρον για το θέμα, ενώ παράλληλα χάρηκαν ιδιαίτερα με την παρουσία τόσο του Θανάση Κωστούλα, αλλά και των νεαρών ποδοσφαιριστών του Ολυμπιακού. Την ΠΑΕ εκπροσώπησαν ο γενικός της διευθυνητής, Ανδρέας Κικίλιας και ο υπεύθυνος μάρκετινγκ, Γιάννης Πόθος. Έδωσαν επίσης το παρών ο Γενικός Αρχηγός της Κ20, Λευτέρης Τασιόπουλος, ο γυμναστής Αριστοτέλης Σίμος, καθώς και οι ποδοσφαιριστές, Ντινόπουλος, Βλαχόπουλος και Χασιώτης. Η ερυθρόλευκη ΠΑΕ που ρίχνει μεγάλο βάρος στο κοινωνικό της προφίλ, αναμένεται να συνεχίσει παρόμοιες κινήσεις μέχρι το τέλος της σεζόν.
