noodles volos banner

Με Διαμαντόπουλο στην αποστολή ο Ολυμπιακός

Ο Δημήτρης Διαμαντόπουλος είναι έτοιμος και επέστρεψε στην αποστολή του Ολυμπιακού για το ματς με τον Ολυμπιακό. Οι ερυθρόλευκοι υποδέχονται τον Αιγινιακό την Κυριακή (15/3 15.00) στο ΕΑΚ και ο Δημήτρης Ελευθερόπουλος βρίσκεται στην ευχάριστη θέση να υπολογίζει σε όλους τους ποδοσφαιριστές του. 

Είκοσι ποδοσφαιριστές συμπεριελήφθησαν στην αποστολή για τον αγώνα με τον Αιγινιακό, δύο εκ των οποίων θα αποκλειστούν πριν τη σέντρα. Οι 20 της αποστολής είναι οι: Τριανταφυλλάκος, Ιντζίδης, Κυζιρίδης, Μπαλντομπαλίεφ, Μπέριαν, Ρίζος, Κασμερίδης, Γιαλούσης, Μπάρμπας, Διαμαντόπουλος, Καρράς, Ζέρης, Μπουτζίκος, Θέος, Μαργαρίτης, Ρόκας, Μακρυδημήτρης, Μπιτάνγκ, Νικολιάς, Σκοπελίτης.