Ανανέωση με Παπαδόπουλο
- Published in Football League
Την επέκταση του συμβολαίου του Νίκου Παπαδόπουλου με τον Ηρακλή έως το καλοκαίρι του 2017 ανακοίνωσε, μεταξύ άλλων, ο Σπύρος Παπαθανασάκης στην συνέντευξη Τύπου που παραχώρησε στις εγκαταστάσεις της Μίκρας. Ο διοικητικός ηγέτης του Ηρακλή αναφέρθηκε επίσης σε οργανωτικά αλλά και λειτουργικά ζητήματα της ΠΑΕ, στις μεταγραφικές προτεραιότητες της ομάδας ενόψει καλοκαιριού, στο ζήτημα της κατασκευής γηπέδου, εκφράζοντας, παράλληλα, την πρόθεσή του να κάνει τον Ηρακλή αυτάρκη.
Αναλυτικά όσα είπε ο Σπύρος Παπαθανασάκης:
Για την ανανέωση του Νίκου Παπαδόπουλου: «Έχουμε διανύσει πολύ δρόμο σε μικρή χρονική περίοδο και είμαι πολύ χαρούμενος που σας ανακοινώνω την ανανέωση του συμβολαίου του Νίκου Παπαδόπουλου έως το καλοκαίρι του 2017. Συζητήσαμε για δύο ώρες και τελικά μιλήσαμε για το συμβόλαιό του μόλις δύο λεπτά. Μίλησε για την υποστήριξη του τεχνικού τιμ, για τους ποδοσφαιριστές και τις ανανεώσεις που πρέπει να γίνουν και επίσης για ένα σύστημα ανάπτυξης που θα βοηθήσει τον Ηρακλή να δημιουργήσει νέους ποδοσφαιριστές. Αυτό που θα πρέπει να έχει ένας προπονητής είναι να λειτουργεί με ελπίδα και να έχει όνειρα στο μυαλό του. Αυτό είναι κάτι που ο Νίκος το έχει. Θέλουμε ο προπονητής μας να είναι γίνει κάτι σαν Άλεξ Φέργκιουσον του Ηρακλή, είναι νέος και μπορεί να γίνει. Έχει κάνει πολύ καλή δουλειά, έχει κρατήσει την ομάδα ενωμένη, η ομάδα έρχεται να παίξει και τα δίνει όλα στα γήπεδο. Δίνουν το 100% των δυνατοτήτων τους. Ένα άλλο στοιχείο είναι πως έχουμε πολλούς νέους παίκτες, οι οποίοι έχουν γίνει ακόμη καλύτεροι. Αυτό είναι δουλειά του προπονητή. Και ένα ακόμη πράγμα είναι πως οι αναμνήσεις από την φετινή χρονιά θα μείνουν για πάντα. Είμαι πολύ περήφανος που ανακοινώνω την υπογραφή του νέου συμβολαίου του προπονητή μας.
Για την αδειδότηση: «Θα δουλέψουμε για να ετοιμάσουμε τα χαρτιά για την αδειοδότηση. Έχουμε πολλούς παίκτες που πρέπει να φτιάξουμε τα χαρτιά τους. Μας χτυπάνε κάθε μέρα με νέα χρέη. Θα υπάρξει μια εταιρεία που θα ασχοληθεί με το λογιστικό κομμάτι, αλλά και τις οφειλές προς ποδοσφαιριστές. Μέσα σε έξι μήνες ο Ηρακλής θα είναι η καλύτερη ομάδα σε αυτόν τον τομέα».
Για τα έσοδα: «Στόχος μας ήταν από την αρχή η βιωσιμότητα, να έχουμε μια καλή ομάδα, η οποία θα ζει από τα έσοδά της. Μέχρι τώρα δεν έχουμε πολλά έσοδα. Θέλουμε να μιλήσουμε με περίπου 30 εταιρείες, οι οποίες βλέπουν, πλέον, τον Ηρακλή να είναι διαφορετικός. Χθες μιλούσα με μια μεγάλη εταιρεία από τις ΗΠΑ, η οποία μου δήλωσε πως θα ήθελε να είναι μαζί μας, γιατί τους αρέσει αυτά που γίνονται στον Ηρακλή. Θα κάνουμε το καλύτερο για τον Ηρακλή. Θέλουμε να είμαστε σε θέση να διαλέγουμε εμείς τις εταιρείες με τις οποίες θα συνεργαστεί η ομάδα. Σχετικά με την μπουτίκ, υπάρχουν κάποια προβλήματα με τα σήματα που πρέπει να χρησιμοποιηθούν και θέλουμε να λυθούν όλα έτσι ώστε όταν ξεκινήσει η λειτουργία της να μην υπάρχουν προβλήματα».
Για τον μεταγραφικό σχεδιασμό του καλοκαιριού: «Η ομάδα μας έχει μια καλή βάση, έχουμε κάνει αναγνωριστικές κινήσεις για το πού θέλουμε ενίσχυση. Εχουν καταρτιστεί δύο πλάνα, ανάλογα με το αν θα έχουμε αδειοδότηση ή όχι. Από εκεί και πέρα θέλουμε έναν κορμό ποδοσφαιριστών που θα μείνουν καιρό στην ομάδα και όχι αναλώσιμους».
Για την κατασκευή του γηπέδου: «Κοιτάμε να δούμε πως μπορούμε να κάνουμε ένα δικό μας γήπεδο. Μπορούμε να φέρουμε κεφάλαια από το εξωτερικό. Πρέπει, ωστόσο, να ρυθμιστούν κάποια θέματα με τον Ερασιτέχνη. Όταν θα επιστρέψω θα έχουμε κάποιες συναντήσεις προκειμένου να βρεθεί η λύση, για να μην χάσουμε την γη. Μπορεί να υπάρξει και κάποια βοήθεια από το κράτος, καθώς η κατασκευή του γηπέδου θα προσφέρει θέσεις εργασίας. Προτεραιότητά μας, πάντως, είναι η σταθερότητα αυτήν την στιγμή στην ομάδα».
