Οικονόμου: "Δεν φοβόμαστε τον Ηρακλή"
- Published in Football League
Ο αρχηγός της Ζακύνθου Κώστας Οικονόμου φιλοξενήθηκε στο Ionian Channel και μίλησε για την πορεία της ομάδας, το παιχνίδι με τον Ηρακλή, που χαρακτήρισε ως το πιο κρίσιμο της περιόδου καθώς και για τη δουλειά που γίνεται στην ομάδα. Παράλληλα, εξέφρασε την αισιοδοξία του ότι θα δώσει το «παρών» στη συνάντηση της Παρασκευής, ενώ δήλωσε απογοητευμένος από την παρουσία των φιλάθλων στο τελευταίο ματς με τον Εθνικό Σερρών.
Αναλυτικά, ο Οικονόμου μίλησε:
Για την πορεία που διαγράφει η Ζάκυνθος: «Η ομάδα κάνει τρομερή πορεία φέτος. Έχουμε δείξει άλλο πρόσωπο σε σχέση με πέρυσι και παλεύουμε όλα τα ματς. Υπάρχουν πολλοί ταλαντούχοι ποδοσφαιριστές και όλοι θέλουν να αναδειχθούν μέσα από την ομάδα. Αυτό το δείξαμε από τις πρώτες αγωνιστικές, με τα 'διπλά' που κάναμε. Αποκτήσαμε ψυχολογία και έχουμε φτάσει στο σημείο να πρωταγωνιστούμε».
Για την είσοδο στα πλέι οφ: «Αυτός είναι ο στόχος μας. Αν τα καταφέρουμε, θα είναι κάτι αξιοθαύμαστο. Η αλήθεια, πάντως, είναι ότι στην αρχή της χρονιάς, στόχος ήταν η παραμονή. Έχουμε από τα χαμηλότερα μπάτζετ της κατηγορίας, άλλωστε. Λέγαμε ότι θέλουμε να κάνουμε αξιοπρεπή πορεία και να σωθούμε όσο το δυνατόν γρηγορότερα. Αλλά όσο περνούσε ο χρόνος, καταλαβαίναμε ότι ίσως μπορούσαμε να κάνουμε το κάτι παραπάνω. Και αυτή τη στιγμή, έχουμε κάνει το κάτι παραπάνω και πάμε να το ολοκληρώσουμε».
Για τη συμμετοχή του στο ματς με τον Ηρακλή: «Ήμουν τραυματίας αλλά πιστεύω ότι θα μπορέσω να παίξω. Νομίζω ότι θα επανέλθω. Δεν είμαι βέβαια 100% έτοιμος αλλά θα δείξει μέχρι την Παρασκευή».
Για τις ομάδες που έχει ξεχωρίσει: «Σίγουρα ο Ηρακλής. Όχι γιατί έχει τα μεγάλα ονόματα, υπάρχουν ουσιαστικά τρεις ή τέσσερις παίκτες που είναι πολύ έμπειροι στην κατηγορία, οι Πουρτουλίδης, Ρομάνο και Περόνε. Και έχει πιτσιρικάδες. Δεν έχουν εξωγηπεδικά προβλήματα, ούτε οικονομικά, έχουν τα γήπεδά τους και φουλ ψυχολογία. Υπάρχει η έννοια ομάδα και για αυτό πάνε τόσο καλά. Μετά, οι άλλες ομάδες που πρωταγωνιστούν μαζί με μας, Λαμία, Ολυμπιακός Βόλου και Λάρισα διαθέτουν πολύ καλούς παίκτες, με εμπειρία, που έχουν παίξει στην Α' Εθνική για χρόνια ωστόσο πιστεύω ότι δεν έχουν την έννοια ομάδα, όπως εμείς. Πιστεύω πως αν εμείς ήμασταν καλύτεροι οικονομικά και είχαμε κάποια άλλα, θα ήμασταν πολύ καλύτερα».
Για το ματς με τον Ηρακλή: «Είναι πολύ δύσκολο παιχνίδι. Θα κριθεί στις λεπτομέριες. Ο Ηρακλής έχει 9 στα 9 εκτός έδρας, δεν έχει ούτε ισοπαλία. Είναι η πιο δύσκολη ομάδα. Ο Ηρακλής έχει βγει πλέον αλλά και εμείς έχουμε δείξει ότι δεν παραδινόμαστε εύκολα. Αν είμαστε εμείς καλά, δεν φοβάμαι. Πιστεύω ότι θα πάρουμε το αποτέλεσμα που μας αξίζει. Αλλά θα είναι δύσκολο γιατί παίζουμε με την καλύτερη ομάδα. Πρέπει να αρχίσουμε δυνατά τον αγώνα. Δεν πρέπει να φοβηθούμε. Εδώ δεν φοβόμαστε κανέναν. Το δείξαμε από τον πρώτο αγώνα στο Κύπελλο με τον ΟΦΗ. Δεν φοβηθήκαμε, μπήκαμε, πιέσαμε και δημιουργήσαμε ευκαιρίες. Πήραμε 1-1 και ήμασταν δυσαρεστημένοι γιατί αξίζαμε κάτι παραπάνω. Στη Ζάκυνθο όλες τις ομάδες τις αντιμετωπίζουμε σαν να είμαστε εμείς καλύτεροι και το φαβορί».
Για τη συνέχεια του Πρωταθλήματος: «Θέλουμε να μπούμε στα πλέι οφ και θα το παλέψουμε. Το ματς με τον Ηρακλή είναι το πιο κρίσιμο από όσα έχουμε δώσει μέχρι τώρα. Άμα το κερδίσουμε, θα έχουμε πολύ καλή ψυχολογία και για το άλλο παιχνίδι με την Καλαμαριά που είναι κοντινό και αν δεν χάσουμε, θα διεκδικούμε την τρίτη ή την τέταρτη θέση. Αν ηττηθούμε, όμως, από τον Ηρακλή, τα πράγματα θα δυσκολέψουν γιατί έχουν εύκολα παιχνίδια η Λάρισα και ο Βόλος και όσο να 'ναι, θα ανέβουν στη βαθμολογία. Αλλά πιστεύω ότι δεν θα χάσουμε και μέχρι το τέλος όλα θα είναι ρευστά. Μπορεί να πάμε την προτελευταία αγωνιστική στη Λαμία και να παίζουμε τα πλέι οφ».
