Δύο εντός, δύο εκτός κι ένα ρεπό...
- Published in Football League
Μοιρασμένο είναι το πρόγραμμα του Ολυμπιακού Βόλου για τη συνέχεια και το μόνο που τον... χαλάει λίγο είναι το ενδιάμεσο ρεπό. Κι αυτό γιατί η ομάδα έχει βρει ρυθμό, αλλά και σε μία κρίσιμη αγωνιστική δεν θα μπορεί να ρυθμίσει την τύχη της αλλά θα είναι σε ρόλο θεατή. Την επόμενη αγωνιστική ο Ολυμπιακός υποδέχεται τον Αιγινιακό στο ΕΑΚ και αποκλειστικός στόχος είναι φυσικά να πάρει τους τρεις βαθμούς. Στη συνέχεια θα κάνει το ρεπό του και το μόνο θετικό από αυτό, είναι ότι πέφτει σε εμβόλιμη αγωνιστική και θα είναι πιο «φρέσκος» για τη συνέχεια, ενώ οι υπόλοιποι θα έχουν συνεχόμενα παιχνίδια. Μετά το ρεπό επιστρέφει στην αγωνιστική δράση με εντός έδρας ματς απέναντι στον Φωκικό. Το φινάλε του είναι μακριά από τον Βόλο με δύο συνεχόμενα εκτός έδρας ματς με Εθνικό Σερρών και Αναγέννηση Καρδίτσας.
Ο Ολυμπιακός εκτός από το ρεπό του έχει ένα βατό γενικά πρόγραμμα, που τον ευνοεί σε σχέση με τις υπόλοιπες ομάδες που παλεύουν να μπουν στα πλέι οφ και «κονταροχτυπιούνται» και μεταξύ τους. Στο ερυθρόλευκο συγκρότημα υπάρχει συγκρατημένη αισιοδοξία, ωστόσο ο Ελευθερόπουλος κρατά χαμηλά την μπάλα και τους παίκτες του προσγειωμένους. Στη Βολιώτικη ομάδα βλέπουν το κάθε παιχνίδι ξεχωριστά και το μόνο που τους ενδιαφέρει αυτή τη στιγμή είναι η επόμενη «μάχη» με τον Αιγινιακό στο Βόλο.
